0513 -435976 | info@d-sire.nl
Gratis verzending vanaf € 50,-

Veelgestelde vragen

Dit product is (tijdelijk) niet op voorraad maar kan wel nabesteld worden. Het kan zijn dat de te verwachte levertijd bij het artikel al vermeld staat. We doen er alles aan om de bestelling zsm te leveren.

Levertijd voorradige producten:

Zodra we je bestelling hebben ontvangen, wordt deze binnen 1-2 werkdagen verzonden.

Levertijd niet voorradige producten;

Helaas is het voor ons niet altijd mogelijk om alle producten snel te leveren. Dit kan komen doordat we een product niet op voorraad hebben of een product speciaal voor jou op maakt wordt gemaakt. Is je bestelling niet op voorraad? Dan wordt de verwachte levertijd doorgaans bij het product vermeld en houden je op de hoogte. Zodra je bij ons hebt besteld, gaan we voor je aan de slag. We bestellen je product(en) bij onze leverancier(s). Binnen enkele werkdagen na je bestelling ontvang je van ons bericht over de verwachte leverweek van je bestelling. Dit is een verwachting en daarom kunnen hier geen rechten aan worden ontleend. Verandert er iets? Dan brengen we je daar uiteraard van op de hoogte. Zodra je bestelling bij ons klaar is voor verzending, sturen we je een e-mail.

De webshop van d-sire hanteert een zicht- of bedenktermijn van 7 dagen.

Dit geld niet voor speciaal bestelde artikelen of maatwerk.

Deze gaat in de dag nadat je ons pakket hebt ontvangen.

Retourzendingen dien je altijd aan te melden via de mail.

info@d-sire.nl

Vermeld hierbij je naam, ordernummer en bankrekeningnummer.

Je kunt je pakketje in Nederland terugsturen via de POST NL servicepunten en in Belgie via een Kiala punt.

Ons retouradres:

d-sire

Dracht 2-6

8442 BP Heerenveen

Zodra je retourzending door ons in goede staat is ontvangen krijg je van ons een bevestiging.

Na ontvangst en goedkeuring storten wij per omgaande het aankoopbedrag terug.

Ten slotte willen we je er nog op wijzen dat de verzend- of ophaalkosten voor je
eigen rekening zijn.

Wil je het product liever in een andere kleur of klopt het formaat niet? Omruilen kan natuurlijk ook binnen 7 dagen. Stuur een mail voor een retour bevestiging en geef door welk product je graag wel ontvangt. Zodra we het geretourneerde product onbeschadigd en in originele verpakking hebben ontvangen, gaan we het nieuwe product versturen. De verzendkosten van het retour sturen zijn wel voor jou rekening.

Als het product niet op voorraad is, bestellen we deze bij onze leverancier. We houden je daar uiteraard van op de hoogte. Is het nieuwe product duurder? Dan ontvang je van ons een betaalverzoek om het verschil in bedrag te betalen. We sturen het nieuwe product uit zodra het oude product retour is én de betaling is voldaan. Is het nieuwe product goedkoper? Dan krijg je automatisch het verschilbedrag teruggestort zodra je bestelling bij ons retour is.

In de onderstaande gevallen kun je geen aanspraak maken op het herroepingsrecht en het product niet omruilen:

  • Speciaal bestelde producten of maatwerk;
  • Producten die door d-sire tot stand zijn gekomen in overeenstemming met specifieke wensen van jou als klant. Het gaat dan om op maat gemaakte producten. Denk bijvoorbeeld aan stoelen, banken of fauteuils die zijn gestoffeerd met de stof die jij hebt uitgezocht.
  • Afgeprijsde Sale producten,.

Allereerst: sorry! Wat vervelend dat je bestelling beschadigd bij jou thuis is aangekomen. Ondanks onze voorzorgsmaatregelen kan het helaas gebeuren dat een product toch schade oploopt voor of tijdens de bezorging. Heb je een beschadigd product ontvangen? Neem dan even contact met ons op via info@d-sire.nl. Het is voor ons fijn als je foto’s van de schade aan het product of de verpakking meestuurt zodat we je direct kunnen helpen.

 

 


Je bent van harte welkom in onze winkel in Heerenveen.

We hebben een uitgebreide collectie staan in onze winkel in Heerenveen, maar helaas hebben we niet de ruimte om ons complete online aanbod te laten zien.

Wil je een specifiek product komen bekijken in onze winkel, neem dan eerst even contact met ons op om teleurstelling  te voor komen.

Nu is het wel zo dat onze collectie in de winkel echt de moeite waard is om eens langs te komen:)

We helpen je graag met al je interieur vragen.

Heb je een product ontvangen dat je niet bij ons hebt besteld? Heel vervelend en sorry daarvoor. We doen er uiteraard alles aan om dit te voorkomen en het goede product bij jou thuis te bezorgen. Als je een verkeerd product hebt ontvangen, kun je het best contact opnemen via mail: info@d-sire.nl. We lossen dit dan graag voor je op zodat we je blij kunnen maken met het juiste product.

Ja zeker, we maken graag een bijzonder passend interieur ontwerp en/of lichtpan voor je.

Om rustig alle wensen en mogelijkheden met je te bespreken adviseren we je van te voren een afspraak met onze interieur adviseur Sjoerd Bakker te maken.

Dat kan telefonisch 0513- 435976 of mail: info@d-sire.nl

Voor meer informatie klik op onderstaande link

Interieur advies

Met d-sire maak je het verschil.

Wij ontwerpen en realiseren van relatief kleine projecten tot een complete woning inrichting.

We hebben keuze uit 3 pakketten:

  1. Het instappakket € 100,-

2. Het basispakket € 250,-

3 Het luxe pakket € 450,-

Op het moment dat u overgaat tot realisering van het project deels of compleet wordt het bedrag in mindering gebracht op uw aankoop.

De minimale besteding per pakket wordt bij de pakketten beschreven.

Is je product beschadigd, werkt het exemplaar niet meer zoals dat hoort of is het item kapot nadat de 7 dagen omruiltermijn is verstreken?

Neem contact met ons op telefonisch: 0513-435976 of via mail: info@d-sire.nl zodat we op de hoogte zijn van het probleem.

Meestal komen we tot een oplossing, maar er zijn gevallen dat het lastiger is om producten te repareren o.i.d.

We ruilen we het product niet direct voor je om, maar leggen we het eerst voor aan de leverancier of de fabrikant van het product.

We hanteren de garantie voorwaarden van onze leveranciers, en zullen ons uiterste beste doen om tot een goede oplossing te komen.

Onze winkel is open en u bent van harte welkom.

We houden de ontwikkelingen rondom het coronavirus

nauwlettend in de gaten.

De gezondheid en veiligheid van u en onszelf zijn voor ons erg belangrijk.

Daarom hebben wij vanzelfsprekend maatregelen genomen.

  • Bent u klachtenvrij dan bent u van harte welkom.
  • In de winkel dragen wij en u een mondkapje.
  • We houden 1,5 meter afstand van elkaar.
  • Wij blijven met lichte klachten thuis. De winkel zal dan gesloten zijn.
  • Online blijven we natuurlijk open en bereikbaar.
  • We zorgen voor optimale hygiëne in onze winkel
  • Wij volgen een deurbeleid volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Er mogen *6 klanten tegelijk in de winkel.

*(personen uit 1 huishouden =1)

 

Op deze manier doen wij er alles aan om klachtenvrij te blijven.

D-Sire Heerenveen
Het is op dit moment erg druk, je bestelling is mogelijk langer onderweg

Vanwege drukte bij de bezorgdiensten, corona-gerelateerde (productie)problemen bij de leveranciers en een kleine vertraging in het verwerken van pakketten kunnen de levertijden oplopen en kan het langer duren voordat je je bestelling in huis hebt. We houden je zoveel mogelijk per mail op de hoogte en hopen op je begrip en geduld.

Openingstijden

Di: 10.00 – 17.30
Wo: 10:00 – 17:30
Do: 10:00 – 17:30
Vrij: 10:00 – 17:30
Za: 10:00 – 17:00