Veel gestelde vragen aan d-sire

Op de website staat bij het product, beschikbaar via nabestelling. Wat betekent dit?

Dit product is (tijdelijk) niet op voorraad maar kan wel nabesteld worden.

Het kan zijn dat de te verwachte levertijd bij het artikel al vermeld staat.

We doen er alles aan om de bestelling zsm te leveren.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Levertijd voorradige producten:

Zodra we je bestelling hebben ontvangen, wordt deze binnen 1-2 werkdagen verzonden.

Levertijd niet voorradige producten;

Helaas is het voor ons niet altijd mogelijk om alle producten snel te leveren. Dit kan komen doordat we een product niet op voorraad hebben of een product speciaal voor jou op maakt wordt gemaakt. Is je bestelling niet op voorraad? Dan wordt de verwachte levertijd doorgaans bij het product vermeld en houden je op de hoogte. Zodra je bij ons hebt besteld, gaan we voor je aan de slag. We bestellen je product(en) bij onze leverancier(s). Binnen enkele werkdagen na je bestelling ontvang je van ons bericht over de verwachte leverweek van je bestelling. Dit is een verwachting en daarom kunnen hier geen rechten aan worden ontleend. Verandert er iets? Dan brengen we je daar uiteraard van op de hoogte. Zodra je bestelling bij ons klaar is voor verzending, sturen we je een e-mail.

Kan ik een product bekijken in de winkel?

Je bent van harte welkom in onze winkel in Heerenveen.

We hebben een uitgebreide collectie staan in onze winkel in Heerenveen, maar helaas hebben we niet de ruimte om ons complete online aanbod te laten zien.

Wil je een specifiek product komen bekijken in onze winkel, neem dan eerst even contact met ons op om teleurstelling  te voor komen.

Nu is het wel zo dat onze collectie in de winkel echt de moeite waard is om eens langs te komen:)

We helpen je graag met al je interieur vragen.

Mijn bestelling is niet naar wens, wat nu?

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen
Allereerst: sorry! Wat vervelend dat je bestelling beschadigd bij jou thuis is aangekomen. Ondanks onze voorzorgsmaatregelen kan het helaas gebeuren dat een product toch schade oploopt voor of tijdens de bezorging. Heb je een beschadigd product ontvangen? Neem dan even contact met ons op via info@d-sire.nl. Het is voor ons fijn als je foto’s van de schade aan het product of de verpakking meestuurt zodat we je direct kunnen helpen.

Het bestelde product wil ik graag omruilen
Wil je het product liever in een andere kleur of klopt het formaat niet? Omruilen kan natuurlijk ook binnen 7 dagen. Stuur een mail voor een retour bevestiging en geef door welk product je graag wel ontvangt. Zodra we het geretourneerde product onbeschadigd en in originele verpakking hebben ontvangen, gaan we het nieuwe product versturen. Als het product niet op voorraad is, bestellen we deze bij onze leverancier. We houden je daar uiteraard van op de hoogte. Is het nieuwe product duurder? Dan ontvang je van ons een betaalverzoek om het verschil in bedrag te betalen. We sturen het nieuwe product uit zodra het oude product retour is én de betaling is voldaan. Is het nieuwe product goedkoper? Dan krijg je automatisch het verschilbedrag teruggestort zodra je bestelling bij ons retour is.

 

In de onderstaande gevallen kun je geen aanspraak maken op het herroepingsrecht en het product niet omruilen:

  • Speciaal bestelde producten of maatwerk;
  • Producten die door d-sire tot stand zijn gekomen in overeenstemming met specifieke wensen van jou als klant. Het gaat dan om op maat gemaakte producten. Denk bijvoorbeeld aan stoelen, banken of fauteuils die zijn gestoffeerd met de stof die jij hebt uitgezocht.
  • Afgeprijsde Sale producten,.

Ik heb een verkeerd product ontvangen
Heb je een product ontvangen dat je niet bij ons hebt besteld? Heel vervelend en sorry daarvoor. We doen er uiteraard alles aan om dit te voorkomen en het goede product bij jou thuis te bezorgen. Als je een verkeerd product hebt ontvangen, kun je het best contact opnemen via mail: info@d-sire.nl. We lossen dit dan graag voor je op zodat we je blij kunnen maken met het juiste product.

Mijn product is beschadigd of defect ná 30 dagen
Is je product beschadigd, werkt het exemplaar niet meer zoals dat hoort of is het item kapot nadat de 7 dagen omruiltermijn is verstreken? Dan ruilen we het product niet direct voor je om, maar leggen we het eerst voor aan de leverancier of de fabrikant van het product.

Wat zijn de kosten voor een ontwerp?

Met d-sire maak je het verschil.

Wij ontwerpen en realiseren van relatief kleine projecten tot een complete woning inrichting.

Voor een ontwerp rekenen we € 500,- ongeacht de grootte van het project.

Op het moment dat u overgaat tot realisering van het project deels of compleet  wordt er € 500,- in mindering gebracht op uw aankoop.

Hiervoor geld een minimale besteding van € 1.000,-

Leveren jullie alléén in Friesland?

Wij krijgen vaak de vraag of we onze keukens en interieur inrichtingen alléén in Friesland leveren?

Nee, onze keukens en interieur realisaties vind je ook in Groningen, Drente, Overijsel,Flevoland en Gelderland ect.

Onze producten in de webshop worden in heel Nederland en daar buiten geleverd.

Hoe registreer ik mijn gekochte inbouwapparaten?

Dit kan via de website van het betreffende apparatenmerk bij service en garantie.

Er wordt gevraagd om het type nummer en FD nummer, dit staat in/op ieder apparaat vermeld op een sticker.

Bij ovens, koelers, vaatwassers meestal in de binnen kant van de deur, bij kookplaten onder het apparaat.

Hoelang heb ik garantie op mijn inbouwapparaten?

Apparaten hebben een Garantie van 2 jaar. Er zijn merken waarbij het mogelijk is om extra Garantie bij te kopen. Of als er meerdere apparaten van één merk aangeschaft zijn kan het zijn dat er een langere Garantie termijn op zit.

Registreer daarom online je apparaten voor Garantie en/of uitgebreidere Garantie direct na plaatsing op de site van het betreffende apparatenmerk bij garantie en sevice.

Mijn inbouwapparaat heeft een storing, wat moet ik doen?

Mocht er iets mis zijn met één van de inbouwapparaten dan kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de desbetreffende apparaten leverancier. Het voordeel is dan dat er direct een afspraak gemaakt kan worden op een passend moment.

De meeste apparaten leveranciers bieden de mogelijkheid om via hun website deze afspraak te maken maar telefonisch tijdens kantooruren kan natuurlijk ook.

HEEFT U HET ANTWOORD NIET GEVONDEN?

Als u ons een vraag wilt stellen, vult u alle velden in die met een * zijn gemarkeerd en klikt u op ‘Verstuur een vraag’.

Verstuur een vraag