Over D-sire | Contact
D-Sire Heerenveen

Veelgestelde vragen

Dit product is (tijdelijk) niet op voorraad, maar kan wel nabesteld worden. Het kan zijn dat de verwachte levertijd bij het artikel al vermeld staat.

Wil je zeker weten of het artikel binnen een bepaalde tijd leverbaar is? Neem contact met ons op voor de actuele levertijden.

We doen er alles aan om de bestelling z.s.m. te leveren.

Levertijd voorradige producten:

Zodra we je bestelling hebben ontvangen, wordt deze binnen 2-7 werkdagen verzonden.

Levertijd niet voorradige producten (beschikbaar via nabestelling):

Helaas is het voor ons niet altijd mogelijk om alle producten snel te leveren. Dit kan komen doordat we een product niet op voorraad hebben of een product speciaal op maat gemaakt wordt. Is je bestelling niet op voorraad? Dan wordt de verwachte levertijd doorgaans bij het product vermeld en houden je op de hoogte. Zodra je bij ons hebt besteld, gaan we voor je aan de slag. We bestellen je product(en) bij onze leverancier(s). Binnen enkele werkdagen na je bestelling ontvang je van ons bericht over de verwachte leverweek van je bestelling. Dit is een verwachting en daarom kunnen hier geen rechten aan worden ontleend. Verandert er iets? Dan brengen we je daar uiteraard van op de hoogte. Zodra je bestelling bij ons klaar is voor verzending, sturen we je een e-mail.

De webshop van d-sire hanteert een zicht- en bedenktermijn van 7 dagen. Deze gaat in op de dag nadat je ons pakket hebt ontvangen. Ons retourbeleid geldt niet voor speciaal bestelde artikelen of maatwerk.

Retourzendingen dien je altijd aan te melden via de mail: [email protected]

Vermeld hierbij je naam, ordernummer en bankrekeningnummer.

Je kunt je pakket in Nederland terugsturen via PostNL-servicepunten. In België kun je gebruik maken van een Kiala punt.

Retouradres:

d-sire
De Ward 23
8701 MB Bolsward

Zodra je retourzending door ons in goede staat is ontvangen krijg je van ons een bevestiging.

Na ontvangst en goedkeuring storten wij per omgaande het aankoopbedrag terug.

Ten slotte willen we je er nog op wijzen dat de verzend- of ophaalkosten voor je eigen rekening zijn.

We kunnen kosten rekenen als het product niet juist is verpakt in de originele verpakking en dit kan geheel afhankelijk van het product oplopen tot 20% van het aankoopbedrag.

We willen een volgende koper ook graag blij maken met een onbeschadigd product in de originele verpakking. Hiervoor vragen we je begrip.

Heb je een product ontvangen dat je niet bij ons hebt besteld? Heel vervelend en sorry daarvoor. We doen er uiteraard alles aan om dit te voorkomen en het goede product bij jou thuis te bezorgen. Als je een verkeerd product hebt ontvangen, kun je het best contact opnemen via mail: [email protected]

We lossen het graag voor je op, zodat we je blij kunnen maken met het juiste product.

Wil je het product liever in een andere kleur of klopt het formaat niet? Omruilen kan natuurlijk ook binnen 7 dagen. Stuur een mail naar [email protected] voor het aanmelden van de retourzending en geef door welk product je graag wel ontvangt. Zodra we het geretourneerde product onbeschadigd en in originele verpakking hebben ontvangen, gaan we het nieuwe product versturen. De verzendkosten van het retour sturen zijn voor jouw rekening.

Als het product niet op voorraad is, bestellen we deze bij onze leverancier. We houden je daar uiteraard van op de hoogte. Is het nieuwe product duurder? Dan ontvang je van ons een betaalverzoek om het verschil in bedrag te betalen. We sturen het nieuwe product op zodra het oude product retour is én de betaling is voldaan. Is het nieuwe product goedkoper? Dan krijg je automatisch het verschilbedrag teruggestort zodra je bestelling bij ons retour is.

In de onderstaande gevallen kun je geen aanspraak maken op het herroepingsrecht en het product niet omruilen:

  • Speciaal bestelde producten of maatwerk;
  • Producten die door d-sire tot stand zijn gekomen in overeenstemming met specifieke wensen van jou als klant. Het gaat dan om op maat gemaakte producten. Denk bijvoorbeeld aan stoelen, banken of fauteuils die zijn gestoffeerd met de stof die jij hebt uitgezocht;
  • Afgeprijsde producten.

Allereerst: sorry! Wat vervelend dat je bestelling beschadigd bij jou thuis is aangekomen. Ondanks onze voorzorgsmaatregelen kan het helaas gebeuren dat een product toch schade oploopt voor of tijdens de bezorging. Heb je een beschadigd product ontvangen? Neem dan even contact met ons op via [email protected] Het is voor ons fijn als je foto’s van de schade aan het product of de verpakking meestuurt zodat we je direct kunnen helpen.

Heb je de verpakking niet meer en wil je toch je product terugsturen? Neem dan contact met ons op.

We kunnen kosten rekenen voor het ontbreken van de originele verpakking en dit kan geheel afhankelijk van het product oplopen tot 20% van het aankoopbedrag.

Tijdens de bedenktijd van 7 dagen mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer ‘als nieuw’ verkocht kan worden? Dan kunnen we beslissen dat je minder geld voor het product terugkrijgt. We willen een volgende koper ook graag blij maken met een onbeschadigd product in de originele verpakking. Hiervoor vragen we je begrip.

Je bent van harte welkom in onze (online) winkel in Bolsward.

We hebben een uitgebreide collectie staan in onze showroom. Helaas hebben we niet de ruimte om ons complete online aanbod te laten zien.

Wij hanteren geen standaard winkel openingstijden, bel gerust voordat je langskomt. We zijn er meestal wel ,maar soms ook even niet:) 

We zijn regelmatig onderweg naar beurzen ect om voor jou de tofste collecties te scoren.

 

Wil je een specifiek product komen bekijken in onze winkel, neem dan eerst even contact met ons op. Dan kunnen we overleggen of je product wel op voorraad is.

De collectie in onze winkel in Bolsward is een bezoekje zeker waard!

We helpen je graag met al je interieurvragen.

Ja zeker, we maken graag een bijzonder passend interieurontwerp en/of lichtpan voor je.

Om rustig alle wensen en mogelijkheden met je te bespreken adviseren we je van tevoren een afspraak met onze interieur adviseur Sjoerd Bakker te maken.

Dat kan telefonisch 06-12589423 of mail: [email protected]

Met d-sire maak je het verschil.

Wij ontwerpen en realiseren van relatief kleine projecten tot een complete woninginrichting.

We hebben keuze uit 3 pakketten:

  1. Het instappakket € 100,-

2. Het basispakket € 250,-

3 Het luxe pakket € 450,-

Neem contact met ons op voor meer informatie of een afspraak in te plannen.

Is je product beschadigd, werkt het exemplaar niet meer zoals dat hoort of is het item kapot nadat de 7 dagen omruiltermijn is verstreken?

Neem contact met ons op telefonisch: 06-12589423 of via mail: [email protected] zodat we op de hoogte zijn van het probleem.

Meestal komen we tot een oplossing, maar er zijn gevallen dat het lastiger is om producten te repareren o.i.d.

We ruilen we het product niet direct voor je om, maar leggen we het eerst voor aan de leverancier of de fabrikant van het product.

We hanteren de garantievoorwaarden van onze leveranciers en zullen ons uiterste beste doen om tot een goede oplossing te komen.

I.v.m. de situatie in de wereld zijn op dit moment vertragingen bij productie en leveringen van buiten de EU.

Helaas hebben ook wij hier mee te maken.

Heb je vragen over levertijden, neem contact met ons.

D-Sire Heerenveen

Na plaatsing van uw bestelling ontvangt u een bevestiging van ons via de mail. Indien u deze niet ontvangen heeft, check uw spambox, het kan zijn dat het daarin is beland.

 

Heb je vragen over je bestelling? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag.

T: 06-12589423  E: [email protected]

De Ward 23 | 8701 MB | Bolsward
06-12589423 | [email protected]

Openingstijden

Onze winkel is maandag-vrijdag open op afspraak.

Vrij parkeren op eigen terrein.

Wij zij telefonisch bereikbaar maandag t/m vrijdag 9.00 – 17.00 uur