Webshop aankoop bij d-sire:

Bestellen bij d-sire is heel eenvoudig:

– Plaats het door u gewenste product in de winkelwagen door op de knop ‘’toevoegen aan winkelwagen’’ te klikken.
– In de winkelwagen ziet u nu welke producten er in de winkelwagen zijn geplaatst.
– Klik op de knop ‘’afrekenen’’
– Vervolgens vult u uw gegevens in, kiest u een betaal- en verzendoptie. Via Online Afrekenen kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk via de veilige omgeving afrekenen. U kunt betalen via bankoverschrijving,  iDeal of achteraf betalen via Klarna.
Daarna verschijnt een overzicht van uw gegevens en keuzes. U kunt deze gegevens en keuzes op dat moment nog aanpassen en eventuele niet-gewilde handelingen hier herstellen. Controleer uw gegevens voordat u naar de bestel- en betaalpagina gaat.
– Door op de knop ‘Bestelling plaatsen en betalen’ te klikken is uw bestelling definitief en kunt u betalen op de door u gekozen betaalwijze.
– Nadat de betaling in goede orde is ontvangen, ontvangt u een bevestiging van de bestelling per e-mail.

Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je wordt afgeleverd. Op onze producten zitten verschillende levertijden, een indicatie van de levertijd wordt aangegeven in de webshop. In enkele gevallen kan het voorkomen dat je bestelling in verschillende pakketjes wordt bezorgd en hou anders rekening met de langste levertijd. Heb je een spoedbestelling neem dan even contact met ons op om te kijken of dat mogelijk is!

NEDERLAND | POSTNL
Je bestelling wordt thuisbezorgd door POSTNL. Grote artikelen die niet met POSTNL verstuurd kunnen worden, worden bij je thuisbezorgd door de koerier of rechtstreeks door onze leverancier. Zodra je artikelen zijn afgeleverd bij POSTNL post krijg je opnieuw een mailtje van ons met daarin de Track&Trace gegevens. Als je de exacte status wilt weten van je pakket kun je inloggen op www.postnl.nl/directregelen. Via deze link kunt je je pakket volgen. POSTNL levert na ontvangst meestal binnen 1 werkdag. Als je niet aanwezig bent zal je bestelling de volgende dag nog een keer aangeboden worden. Ben je niet thuis? Dan kun je je bestelling ophalen op het dichtstbijzijnde POSTNL servicepunt.

Aankoop uit webshop ruilen:

Retourvoorwaarden:

  • De retourperiode bedraagt 14 dagen vanaf de ontvangst van je bestelling.
  • Het artikel moet in de originele staat zijn, ongebruikt en onbeschadigd, inclusief alle labels en verpakkingen.
  • Houd er rekening mee dat afgeprijsde artikelen en speciaal bestelde artikelen niet geretourneerd kunnen worden.


Retourzendingen dien je altijd aan te melden via de mail  [email protected]
Vermeld hierbij je naam, ordernummer en bankrekeningnummer.
Je kunt je pakketje in Nederland terugsturen via de POST NL servicepunten en in Belgie via een Kiala punt.
Doe dit conform de retour instructies die je van ons ontvangt nadat je je retour hebt aangemeld.

Zodra je retourzending door ons in goede staat is ontvangen krijg je van ons een bevestiging.

Na ontvangst en goedkeuring storten wij per omgaande het aankoopbedrag terug.

Ten slotte willen we je er nog op wijzen dat de verzend- of ophaalkosten voor je eigen rekening zijn.

We kunnen kosten rekenen als het product niet juist is verpakt in de originele verpakking en dit kan geheel afhankelijk van het product oplopen tot 20% van het aankoopbedrag.

We willen een volgende koper ook graag blij maken met een onbeschadigd product in de originele verpakking.

Hiervoor vragen we je begrip.

Garantie:

d-sire garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Op alle producten zit minimaal 1 jaar garantie. Als een artikel niet goed functioneert binnen de geldende garantie, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Denk aan een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt en is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op bovengenoemde oplossingen.

Heb je klachten over een product? Meld je product(en) aan via Email [email protected]

Je ontvangt dan verdere instructies. Retour gezonden artikel(en) worden gecontroleerd en vervangen of indien mogelijk gerepareerd en opnieuw verzonden.

Heb je nog vragen? Bel of mail ons gerust, we helpen je graag:)