Webshop aankoop:

Bestellen is heel eenvoudig:

– Plaats het door u gewenste product in de winkelwagen door op de knop ‘’toevoegen aan winkelwagen’’ te klikken;
– In de winkelwagen ziet u nu welke producten er in de winkelwagen zijn geplaatst.
– Klik op de knop ‘’afrekenen’’
– Vervolgens vult u uw gegevens in, kiest u een betaal- en verzendoptie. Via Online Afrekenen kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk via de veilige omgeving afrekenen. U kunt betalen via iDeal. U dient het gehele bedrag vooraf te voldoen.
Daarna verschijnt een overzicht van uw gegevens en keuzes. U kunt deze gegevens en keuzes op dat moment nog aanpassen en eventuele niet-gewilde handelingen hier herstellen. Controleer uw gegevens voordat u naar de bestel- en betaalpagina gaat.
– Door op de knop ‘Bestelling plaatsen en betalen’ te klikken is uw bestelling definitief en kunt u betalen op de door u gekozen betaalwijze.
– Nadat de betaling in goede orde is ontvangen, ontvangt u een bevestiging van de bestelling per e-mail.

Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je wordt afgeleverd. Op onze producten zitten verschillende levertijden, een indicatie van de levertijd wordt aangegeven in de webshop. In enkele gevallen kan het voorkomen dat je bestelling in verschillende pakketjes wordt bezorgd en hou anders rekening met de langste levertijd. Heb je een spoedbestelling neem dan even contact met ons op om te kijken of dat mogelijk is!

NEDERLAND | TNT post
Je bestelling wordt thuisbezorgd door TNT post. Grote artikelen die niet met TNT verstuurd kunnen worden, worden bij je thuisbezorgd door de koerier of rechtstreeks door onze leverancier. Zodra je artikelen zijn afgeleverd bij TNT post krijg je opnieuw een mailtje van ons met daarin de Track&Trace gegevens. Als je de exacte status wilt weten van je pakket kun je inloggen op www.tracktrace.nl. Via deze link kunt je je pakket volgen. TNT post levert na ontvangst meestal binnen 1 werkdag. Als je niet aanwezig bent zal je bestelling de volgende dag nog een keer aangeboden worden. Ben je niet thuis? Dan kun je je bestelling ophalen op het dichtstbijzijnde TNT servicepunt.

Aankoop uit webshop ruilen:
De webshop van d-sire keukens & lifestyle hanteert een zicht- of bedenktermijn van 7 dagen.
Dit geld niet voor speciaal bestelde artikelen of maatwerk.
Deze gaat in de dag nadat je ons pakket hebt ontvangen.
Retourzendingen dien je altijd aan te melden via de mail.
info@d-sire.nl
Vermeld hierbij je naam, ordernummer en bankrekeningnummer.
Je kunt je pakketje in Nederland terugsturen via de POST NL servicepunten en in Belgie via een Kiala punt.
Doe dit conform de constructies die je van ons ontvangt nadat je je retour hebt aangemeld.
Zodra je retourzending door ons in goede staat is ontvangen krijg je van ons een bevestiging.
Na ontvangst en goedkeuring storten wij per omgaande het aankoopbedrag terug.
Ten slotte willen we je er nog op wijzen dat de verzend- of ophaalkosten voor je
eigen rekening zijn.

Garantie:

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product aan de overeenkomst moet beantwoorden en dus in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de fabrikant. Indien dit het geval is, vindt u dit terug in de documentatie bij het product.

Aankoop uit winkel ruilen:
Heb je spijt van je aankoop in onze winkel:
Bij d-sire keukens en lifestyle mag u binnen 7 dagen uw aankoop omruilen.
Dit geld niet voor speciaal bestelde artikelen of maatwerk.
Het artikel moet dan wel ongebruikt en onbeschadigd zijn. In de originele verpakking zitten en de aankoop bon moet getoond worden.
Is er niet een vervangend artikel in de winkel dan ontvangt u een tegoedbon.
Zie praktisch advies van de overheid over uw rechten als consument

Service & Garantie op keukens & apparaten:
Een door d-sire keukens & lifestyle geleverde keuken is een keuken die voor jaren meegaat. Mocht er onverhoopt toch iets aan de hand zijn dan hebben we vanaf hier de juiste weg om dit op te lossen.
De keuken fabrikant geeft 5 jaar Garantie op Keuken meubelen.
Apparaten hebben een Garantie van 2 jaar. Er zijn merken waarbij het mogelijk is om extra Garantie bij te kopen.(Zie onderstaande links.) Of als er meerdere apparaten van één merk aangeschaft zijn kan het zijn dat er een langere Garantie termijn op zit.
Registreer daarom online je apparaten voor Garantie en/of uitgebreidere Garantie direct na plaatsing via onderstaande links.

Mocht er iets mis zijn met één van de inbouwapparaten dan kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de desbetreffende apparaten leverancier. Het voordeel is dan dat er direct een afspraak gemaakt kan worden op een passend moment. De meeste apparaten leveranciers bieden de mogelijkheid om via hun website deze afspraak te maken maar telefonisch tijdens kantooruren kan natuurlijk ook.

 

Leverancier                   Naar de website                                                     service tefoonnummer.

Gaggenau                     Gaggenau Service & Garantie aanvraag               088 4244030

Neff                                Neff Service & Garantie aanvraag                         088 4244040

Constructa                    Constructa Service & Garantie aanvraag               088 4244080

Atag                               Atag Service & Garantie aanvraag                        0900 5550001

Liebherr                         Liebherr Service & Garantie aanvraag                  0297239955

Quooker                        Quooker Service & Garantie aanvraag                  0180420488